قوانین و مقررات ایزی تعمیر

مواردی که مشتریان ایزی تعمیر میباست به آن توجه نمایند:

1-مشتریان عزیز میبایست قبل از مراجعه برای تحویل دستگاه خود با پشتیبانان ایزی تعمیر تماس گرفته و از آماده بودن دستگاه خود اطمینان حاصل نمایند و سپس مراجعه بفرمایند.

2-مشتریان ایزی تعمیر میبایست در حفظ و نگهداری برگه رسید ایزی تعمیر کوشا باشند زیرا تلفن همراه تنها به دارنده رسید تحویل داده خواهد شد.

3-مشتریان گرامی ایزی تعمیر قبل از تحویل گوشی  سیم کارت و مموری کارت خود را جدا نموده و نزد خود نگه دارند و از تحویل سیم کارت و مموری کارت به ایزی تعمیر خودداری نمایند.

4- قطعات یدکی که تعویض شده اند  شامل هیچ گونه ضمانتی نیست. و دستگاه های تعمیر شده (تعمیرات برد) به مدت 1 هفته از تاریخ خروج برای عیب و ایرادهای رفع شده دارای ضمانت در اجرت تعمیر میباشند.

5-تمامی گوشیهایی که در اثر تماس با مایعات دچار عیب و ایراد شده اند به طور کامل قابل رفع نمیباشند و در صورتیکه مشتری درخواست تعمیر داشته باشد مشمول ضمانت بند فوق نخواهند بود.

6-در صورت آبخوردگی، گوشی خاموش، ضربه خوردگی و داشتن سوابق قبلی تعمیرات، ایزی تعمیر، مسئولیتی در قبال ایرادات احتمالی در حین تعمیر دستگاه مانند خاموشی کلی، محو تصویر، کار نکردن صفحه لمسی، دوربین، بلوتوث و از این قبیل موارد را  ندارد.

7-هزینه تست و بررسی دستگاه در ایزی تعمیر  1.000.000 ریال بوده و قابل استرداد نمی باشد و در صورت تعمیر از هزینه کل کسر می گردد.در صورتیکه  هزینه بیشتر از مبلغ 5,000,000 ریال گردد به مشتری  اطلاع رسانی می شود.

8-ایزی تعمیر هیچ گونه مسئولیتی در قبال ایرادات احتمالی در حین تعمیر برای دستگاه های غیر استاندارد (رفرش،کپی) ندارد.

9- مشتریان ایزی تعمیر با توجه به ارتقا نرم افزاری و یا تنظیم تلفن همراه شما، کلیه اطلاعات شخصی در حافظه دستگاه قابل دستیابی نخواهند بود. لطفا در صورت نیاز، اطلاعات شخصی خود را در محل دیگری ذخیره نمایید.

10-در صورت عدم وجود قطعات یدکی و طولانی شدن مدت زمان تعمیر، مسئولیتی متوجه ایزی تعمیر  نمی باشد.

11-  رسید ایزی تعمیر به مدت یک ماه از تاریخ اتمام تعمیرات اعتبار دارد و چنانچه پس از تماس تلفنی و ارسال پیامک اتمام تعمیرات، مشتریان ایزی تعمیر به هر دلیلی جهت دریافت گوشی خود مراجعه ننماید، نگهداری گوشی شامل 50،000 ریال هزینه روزانه انبارداری و بیمه به مدت  6 ماه خواهد شد و پس از این زمان دستگاه از طریق مراجع قانونی قیمت گذاری و به فروش می رسد.

12-ایزی تعمیر پس از تحویل دستگاه به مشتری، برگه های پذیرش آن را به مدت یک ماه نگهداری مینماید.

امتیازدهی کاربران سامانه ایزی تعمیر